නැවත හමුවීම Welcome Back







          එහා පැත්තෙන් පෝස්ට් එකක් දාලම මේ පැත්තට එන්න බැලුවේ.



         2007 විතර මේ බ්ලොග් එක පටන් ගත්තට එහෙමට ලියපු, කියවන්න තරම් දෙයක් තිබුනේ නෑ බැලුවම. ඒක හින්දාම  ආයෙත් දූවිළි එහෙම පිහදාලා පොඩ්ඩක් හංගන්න ඕනේ පෝස්ට් හංගලා එහෙම මේ පැත්තට එන්න හිතුනා. කොහෙද මේ බ්ලොග් ලියන කියවන ඈයෝ Facebook වලින්, Gtalk වලින්, Viber වලින්, Whats app වලිනුත් ඇවිත් කරදර කරනව නෙව ;)

 හරියට  මහ ලොකු බ්ලොග් එකක් ලීවා වගේ කරදර කරන්නේ මේ මිනිස්සු මට.

(මමනේ දන්නේ දෙකට ගනින්න බැරි තරම් අහිංසකයෙක් වෙච්ච මගේ බ්ලොග් කෙරුවාව.)

 ගෙවුන අවුරුදු දෙක කරදරකාරි කාලයක හිටපු හින්දා හැම දෙයක්ම වගේ එපා වෙලා හිටියේ. ඉදිරියටත් එහෙම නොවී තියෙයි කියලා මම හිතන්නේ නෑ. ඒත් පුළුවන් වෙලාවට මගේ එහෙන් මෙහෙන් කතා විතරක් නෙමෙයි කෑම බීම, වයින් කතා, හා එකී නොකී ඔක්කොම ඉස්සරහට මේකේ ලියවෙයි.(මතක විදියට මේ බ්ලොග් එක හදපු කාලේ මම හිතාගෙන හිටියෙත් මේකේ වයින් කතායි කෑම බීමයි ලියන්න වෙන්න ඕනේ.)
ඒත් ඒ කාලේට වඩා මම වයසට ගිහින් හින්දා විතරක් නෙමෙයි ජීවිතේත් සෑහෙන දුරට වෙනස් වෙලා හින්දා අලුතෙන් විදියකට මේක ලියන්නයි හිතාගෙන ඉන්නේ. 

  ඒ මොනවා වුනත් මේක ලියන්නේ බුරු බබාම තමයි. බුරු බබා හිටිගමන් වයසක ආච්චියෙක් වුනාට මොනවා කරන්නද ඉතින් මම?

         පසුගිය දවසක මගේ යාළුවෙක්ගේ කෝපීකඩේක  coffee toasting  කරනවා බලාගෙන ඉඳලා මටත් හිතුනා ඉස්සර අපි පුංචි කාලේ අපේ ගමේ වත්තේ කෝපි ගස් වලින් කඩාගත්ත කෝපි කතාවක් එක්කම තාක්ශණය යොදාගෙන අද වෙනකොට කරන coffee culture එක ගැනත් ලියන්න. හෙට අනිද්දට පුළුවන් වෙච්ච ගමන්ම ඒක ලියලා දාන්න ඕනේ. (ලියනවා කියලා Facebook එකේ දැම්මේ සති ගානකට කලින් තමයි.)

 (මම ලියනකම් ඉවසීමෙන් හිටි ඈයන්ට කියන්න තියෙන්නේ සමාවෙන්න කියලා තමයි ඉතින් :)


           එහෙනම් ඉතින් ඔන්න හැමෝටම මෙහෙට welcome කිව්වා....

  

8 comments:

  1. La vita personale di una giovane a cuore molto popolare nordafricano cercando bambino

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beh... adesso ci sono. magari cominciò essere Giovane ed popolare......

      Delete
  2. ආයිබෝං මිස් :D
    දැක්ක කල් …

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohi... mi sembra di che passata un'eternità da dopo ultima chiacchierata di liquori clandestini di sri lanka.... Che bei tempi eh...
      Un Abbraccio forte Carissimo...
      Buon Natale e un buon Anno....!!!!

      Delete
  3. අම්මට හුඩු රිප්ලයි ඉතාලි වලින් විතරයි වගේ , ඕන එකක් , එහෙනම් පට්ටාන් ගමු

    ReplyDelete
  4. නෑ නෑ. උඩ කොමන්ට්ස් දැම්මේ ටැබ් එකේ. ඒකේ සිංහල ලියන්න බෑ.

    ReplyDelete
  5. මාත් කෝපි එකක් බිලම එන්නංකෝ ඒ කතා බලන්න.

    ReplyDelete
  6. good luck..Happy new year.[ Too late for merry Christmas ]

    ReplyDelete