ගෙවෙන දවස්... Happiness is.....



         ජීවිතේ දුශ්කරම දවස් වෙන්නැති. එහෙන් අසනීප. එහෙන් කරන්න තියෙන දාහක් වැඩ. ගෙවන්න තියෙන ටැක්ස්, බිල්, රෙන්ටල්ස් හා එකී නොකී පේමන්ට්ස්. ඒ අස්සේ ක්ලයන්ස්ලාගේ කවරදවාත් ඉවර නොවන ප්‍රශ්න....

      ඊයේ ගෙදර ආවේ දෙකට. උදේ අටට ගෙදරින් එලියට ගිය ගමන්. ඒ යන්න කලිනුත් කෝපි එකක් බීලා එලියට ගියේ. උදේම උසාවියටයි, ප්‍රවිඩන්ට් ඔෆීස් එකටයි, ක්ලයන් මීටින් යි, ඒත් එක්කම පේමන්ට්ස් වලට පෝස්ට් ඔෆීස් එකකටයි ගිය හින්දා කෝපි එකක්වත් බොන්න වෙලාවක් ලැබුනේ නෑ. (එස්ප්‍රේස්සෝ කෝපි එකක් කියන්නේ මගේ ජීවිතේ දුක සතුට බෙදාගන්න එකම දේ. ඒකටවත් වෙලාවක් හම්බ වුනේ නෑ කියන්නේ මට මාව නැති වෙලා.)

      මගදි මගේ ටර්න් එක එනකම් ඔෆීස් එකක ඉන්නගමන් අපේ මල්ලි බෝයි එක්ක චැට් එකක් දැම්මාම එයාත් ඒ වෙනකම්වත් දවල්ට කාලා නෑ කිව්වා. එතකොට ලංකාවේ වෙලාව හවස. මම, මගේ කෝපි නැති දුක කීවම එයා කීවා එහෙම තමයි හලෝ අපිට කොහෙන්ද ඔයාට වගේ සැප කියලා. එහෙම තමයි මම ඥුරුඥුරු ගෑවම අපේ මල්ලිට පුළුවන් මාව දෙකයි පනගේ ගාණට දාන්න. ඊට පස්සේ මාව මොටිවේට් කරන්න. wink emoticon

       දෙකට ගෙදර ඇවිත් මහන්සියටම එවෙලේ තිබ්බ චීස් වගයකුයි පානුයි තම්බපු එළවළු (leftover) පොඩ්ඩක් කාලා රූම් එකට එනකොටම ෆෝන් එකට කෝල් එකක් ආවා.

    ෆයිනෑන්සල් කන්සල්ටන්ට් කෙනෙක්ගෙන්. ඒ වගෙ කෝල්ස් කොච්චර ස්ට්‍රෙස් කරනවද කියනවා නම් තව ටිකක් ෆෝන් එකේ හිටියා නම් එක්කෝ මම මල්ලිගෙ ආලුත්ම  S5 පොලවේ ගහනවා. හාර්ට් එක ගැන මොකට කියනවැයි නේ? (ඒක අඟල් පහක් ඇවිද්දත් දැන් චොර නේ. ) smile emoticon


  හවස දාගෙන තිබ්බ ඔෆීස් වැඩ වගයකුත් අදට දාගත්තා. මල්ලිගේ ෆෝන් එකත් ගෙදර දාලා එලියට ගියා. ඒක මේ ටිකේ මම යූස් කරනවා. (එහෙම තමයි මම මල්ලිට හැමදාම හම්බවෙන්නේ මම සුමානයක් හරි පාවිච්චි කරපු ෆෝන් එකක්.) ගියා මම නිතර යන කෝපි කඩේට. කෝපි කඩේ මගෙ යාළුවා මට දැන් කෝපි දෙන්නේ නෑ. දැන් සති දෙකකට තුනකට කලින් හාට් ඇටෑක් එකක් රිස්ක් කරනවා කියලා දැනගත්ත දවසේ ඉඳන් ඌ එහෙමයි. මට බොන්න දෙන්නේ ටෝස්ටඩ් බාර්ලි කෝපි එකක්. (http://en.wikipedia.org/wiki/Caff%C3%A8_d%27orzo) ඒ තමයි මගේ යාළුවන්ගේ හැටි. මාව බලෙන් හරි හොඳ ළමයෙක් කරන්න මුන් ඔක්කොම මහන්සි වෙනවා. ඊයේ ඌටත් මම කියලාමයි ගියේ උඹ කෝපි දුන්නේ නැත්නම් මම වෙන තැනකට ගිහින් බොනවා කියලා. අනේ පව් ඌ මට බයටම කෝපිත් දුන්නා. පස්සේ කිව්වා "සිඥ්ඥොරීනා උඹට ඕන විදියට නටනවා නෙමෙයි උඹට ආදරේ හින්දයි එහෙම කරන්නේ" කියලා. smile emoticon

     ඒ ගමන් ගියා මගේ ටෙලිෆෝන් කඩේට.

       එහෙම තමයි ඉස්සරට වඩා දැන් මගේ සතුට මට හරි වටිනවා. එවෙලේ කඩේ තිබුන ෆෝන් වලට අනුව මට ගැලපෙන එකක් වගේ එකක් තිබ්බේ iphone 6 විතරයි. S6 හා Note4 තමයි අනිත්වා. ඒවා ඉතින් මට තියෙනවානේ. අනික පාවිච්චි කරපු ෆෝන් එකක් පුතාට හරි මල්ලිට හරි දෙන්න හදද්දි එයාලා කියන්නේත් අපෝ නෝට් නම් එපා ඒවා ලොකු වැඩියි කියලානේ. ඒ ගමන් මම iphone 6 64GB ඕඩර් කලා. මෙන්න අන්තිම බයින් ස්ටෙප් එකේදි කඩේ එකාගේ ෆෝන්ස් ඊයේ උදේ ආව හින්දා තාම ඉන්වෙන්ට්‍රි එකේ නැතිලු. ඒ හින්දා සේල් අයිටම් විදියට පෙන්නන්නේ නැතිලු. ( ඉතින් මම අද යන්න ඕනේ ආයේ.)

      මට නේද?

      මදැයි ස්ට්‍රෙස් රිලීස් කරන්න ශොපින් කරන්න ගියා.....

       ඒ ගමන් ඔෆීසියල් වැඩකට මගේ යාළුවෙකුත් ඇවිත් හිටියා එතනට. එයා අයිස්ක්‍රීම් එකක් හරි කෝපි බොන්න හරි බල කරද්දිත් මම බෑ කියලා ගියා lux එකට. පයින් යන ගමන් ෆෝන් එකෙන්ම ටිකට් එක ඕඩර් කරන්න හැදුවත් ඒ මඟුලේ මොබයිල් සයිට් එක වැඩ නෑ. ඒ වුනත් කමක් නෑ කියලා මම ගියා. ෆිල්ම් එකට විනාඩි දෙකක් තියලා. එතකොට බඩගිනිවෙලත් හිටියේ. ලේසියට නොකන pop corn පෙට්ටියකුත් අරගෙනමයි ඇතුලට ගියේ.

      Lothin Lover කියන්නේ මම ආසම ඉටෑලියන් නිළියක් වෙච්ච විර්නාලීසි (http://en.wikipedia.org/wiki/Virna_Lisi) ගේ අන්තිම ෆිල්ම් එක. එයා දැන් මාස කීපයකට කලින් මිය ගියා. මම පෞද්ගලිකව දැනන් හිටපු, එයාගේ ගෙදර වැඩට හිටපු කාන්තාවගේ ළමයට වුනත් තමන්ගේ දැන හැඳුනුම්කම් මත ලියුකේමියාවට බෙහෙත් කරලා සනීප කරපු හොඳ කාන්තාවක් විදියටත් මම එයාව අගය කලා. එහෙම වුනාම ඒ වගේ අයගේ නිර්මානයක් හොඳ එකක් නොවුනත් බලන්න යනවානේ අපි. ඒත් හිතේ දුකක් නැතිව ලතින් ලවර් පැය එකයි විනාඩි හතලිස් පහක් පුරාම මම වින්දා. ඒක අස්සේ හිනාවෙන්න වගේම රියලිටි එකත් තිබුනා. අපි දන්න සමාජේ ඒ වගේ බොරුවෙන් වහගත්ත කොයි තරම් ෆේක් පවුල් ජීවිත හා දේවල් තියේද? කොටින්ම මේ මගේ වුනත්?

       ඒක ඉවර වෙලා එලියට එනකොට මගේ යාළුවෙක් මුණ ගැහුනා. එයාත් අපේ ක්ලබ් එකේ කෙනෙක්. එයා බියර් එකක් බොන්න යනවා කියපු හින්දා උවමනාව නොතිබුනත් මාත් ආයේ අපේ ජොයින්ට් එකට ආවා. වතුර වීදුරුවක් හෙම බීලා ඕපදුප ටිකත් කියෝලා අනිත් කාටවත් එපා කියපු හින්දා මම pizza ගෙනත් කෑවා. (අල දාපු පොඩි එකක්. ඒකත් බෙදාගෙන කෑවේ.) රෑ දහයට විතර බාර්ලි කෝපි එකකුත් බීලා (මගේ යාළුවා ඒවා විතරයිනෙ මට දෙන්නේ) ගෙදර ආවා. එතකොට මට බඩගිනියි. ඒක ලොකු බඩගින්නක් නෙමෙයි. ඒ ගමන් දොඩමකුයි, මැන්ඩරීන් එකකුයි කාලා ටී වී බල බලා හිටියා. ඒ වුනාට මට අර පොඩි බඩගින්න ගිහින් තිබ්බේ නෑ.

ඒක බඩගින්නම නෙමෙයි.satisfaction එකක් නැතිකම.

    ඒ ගමන් ආයේ චීස් කෑල්ලක් කෑවා රෑ දොලහට.

   එහෙමම ඒ ගමන් ම වගේ නිදාගත්තා.

    මෙන්න උදේ පාන්දර තුනට විතර මගෙ බඩ පිනුම් ගහනවා. එතන ඉඳන් මම බාත්‍ රූම් එකේ.
කොහොම හරි ආයේ හයට විතර ආයේ නිදගත්තේ. නමයත් පහුවෙලා ආයේ නැගිට්ටේ. ඔෆීස් වැඩ ගෙදර ඉඳන් කරනවා කියලා හිතාගත්තා.

මොන .........!

මම තාම අලබෝලේ වගේ මෙතන. දැන් දොලහයි.
විශේසම දේ අද උදේ මල්ලිගෙන් කණ පැලෙන්න අහගත්තා. එයා මට ලොකු පාට් දැම්මම මම දන්නවා එයා මට ආදරේ තරම. මාත් එහෙමනේ. අනික ඉතින් මම වගේ නිකම් මට බනින්නෙත් නෑ මගේ වැර‍දි වලට මිසක්... wink emoticon

I love you malli boy..... U made my day ...... 

     (දැන් මම අද හවසට ෆෝන් එකක් අරගත්තම ඌ මගේ ඔළුව පලන එක වෙනම කතාවක් නේ... wink emoticon )

සතුට කියන්නේ මේ වගේ පොඩි පොඩි දේවල් අස්සේ හරි මෙවෙලේ මට හරි වැදගත් දෙයක්....

මම තව ලොකු කාලයක් ගැන බලාපොරොත්තු තියන් ඉන්න කෙනෙක් නෙමෙයි.

මේ වගේ පොඩි දේවල් දැන් මට හරි වටිනවා...

      හැබැයි දැන් මේ හැම දෙයක්ම කරන්නේ මම වෙනුවෙන් විතරමයි.....

       අරයාගේ මෙයාගේ පස්සෙන් ගිහින් ලෝකේම මිනිසුන්ට උදව් කරන්න මම දැන් ලෑස්ති නෑ. ඊටත් වඩා මට එහෙම කරන්න පුළුවන්කමකුත් නෑ. මට පින් වැඩක් නෑ. ඒ වෙනුවට දහස් ගාණක් දේවල් මම එදිනෙදා මගේ රස්සාවෙදි, මගේ ලෙවල් එකෙන් කරනවා....


(අපේ මල්ලිගෙන් මම බැණුම් ඇහනවාට වඩා දුකයි මිනිස්සු මගෙන් උදව් ඉල්ලුවාම බෑ කියන්න බැරි එක ගැන. )

2 comments:

  1. //ඒ ගමන් මම iphone 6 64GB ඕඩර් කලා //

    හෑ ……

    හිටහංකො පඩි ගන්නකං මාත් :D ඕ යේස්

    ReplyDelete
    Replies
    1. අඩේ, බෝ මාව නම් ආශ්‍රය කරන්න එපා නැත්නම් බොටත් එක එක පිස්සු බෝ වෙයි ඔන්න. අනිත් උන් ඔක්කොම මට ඔහොම කියල බනිනවා...

      මායි මල්ලියි ඩීල් එකක් දැම්මා මම අප්‍රියෙල් එකොලහ වෙනකම් සේන්ට්...

      Delete