Womens day in brief ;)

      since i am not blogging for a long time,  copying this from my FB status.


            ඊයේ මම ශොපින් ගියානේ. කාන්තා දිනේ හින්දා තමයි. (මගෙ ඔය අයිතිවාසිකම් ඉල්ලන වගේ ඒව නෑනේ. මම ගිහින් මගේ අයිතිවාසිකම් ලබා ගන්නවා මිසක බලෙන් හරි wink emoticon

මම ගියේ මෙහේ ප්‍රසිද්ද (හොර බඩුත් එක්කම තියෙන) අවුරුදු සිය ගාණක් පරණ ඉරිදා මාකට් එකකට.

මුලින්ම ගත්තේ ෆුල් ඕවර්දෙකකුයි, සමර් කමිසයකුයි, පෝලො ටී එකකුයි. ඔව් ඉතින් බ්‍රෑන්ඩඩ් තමයි... ( ඒ පිස්සුව යවන්න බෑ අවුරුදු හැටක් වුනත් මට wink emoticon )

ඊට පස්සේ ආයේ තව පෝලෝ ටී එකක්.

ඊට පස්සේ ජීන්ස් එකක්.

ඊගාවට ස්පෝට්ස් ශොක්ස්, ඔෆීස් ශොක්ස්, බෙල්ට් එකක්


ආයේ බෙඩ් කවර් එකක්.


ආයේ මට වින්ටර් ස්පෝට්ස් ෆුල් ඕවර් දෙකක්.... 


ඔච්චරමයි ගත්තේ.


        එයිට පස්සේ එමින් ගමන් මම ගියා ක්ලැසි රෙස්ටොරන්ට් එකකට දවල්ට කන්න. ඉඳලා හිටලා මම යන තැනක්. ජැපනීස්.

බක්වීට් වලින් හදපු නූඩ්ලස් එකක් කාලා ග්‍රීන් ටී වලින් හදපු ඩම්ප්ලින් ත් කෑවා. ඊට අමතරවා ග්‍රීන් ටී කේතලයක්ම බීවා. වතුර බෝතලෙට අමතරවා. වෙනදා වගේ බියර් බිව්වේ නෑ.

(අයිතිකාරයෝ මගේ ක්ලයන්ට්ස්ලා හින්දා මෙනු එකත් ට්‍රාන්ස්ලේට් කලා කන ගමන් ෆ්‍රී ඔෆ් චාජ්. )
කාලා ඉවර වෙලා එයාල මට සකේ එකකුයි කෝපි එකකුයිත් දුන්නා ගෙදර එන්න කලින්....

ගෙදර එනකොට හතරටත් කිට්ටුයි. කෝපි බොන්න ගියා ආයේ අපේ ජොයින්ට් එකට. එතනට යන්නේ කෝපි බොන්නම නෙමෙයි යාළුවෝ එක්ක සෙට් වෙන්න.

ජොගින් යන්නත් ඇඳගෙන ගියේ.

මෙන්න එවෙලේ යාළුවෙක් කතා කරලා කියනවා එයාගේ රෙස්ටෝරන්ට් එකේ ඩිනර් එන්නලු.
අපිට ඉතින් ඔය වගේ ඒවා ඇහෙන්නේ හරියට මී පැණි වගේ...

ගෙදර ආවා ජොගින් පැත්තක දාලා. ඉක්මණින් නාගත්තා. මම ගියා ඩිනර් අවුට්.


යාළුවා අපිට සිසිලි අයිලන්ඩ් රතු වයින් එක්ක චිකන් ස්ප්‍රින් රෝල්ස් හා රෝස්ටඩ් අල හදලා තිබ්බා. ඊට පස්සේ මදි පාඩුවට චිකන් කට්ලට්ස්. යාළුවා හෙට අනිද්දට එයාගේ රෙස්ටෝරන්ට් එක විකුණනවා. ඊට ඉස්සෙල්ල අපි යාළුවන්ට කෑමක් දුන්නේ. ඉතින් කියවා කියවා ඉඳලා ගෙදර ආවා.


    රෑ මට ටිකක් විතර බඩගිනි වුනා. මම ෆ්‍රිජ් එකේ තිබ්බ එළවළු වගයක් එක්ක පොඩි පාන් කෑල්ලක් කෑවා. (එහෙම තමයි. බඩගින්නේ ඉන්න හොඳ නෑ අපි වගෙ පොඩි ළමයින්ට)


කාන්තා දිනය හොඳින් ගෙවුනා. වෙන බොහෝ කාන්තාවන්ගෙයි මගෙයි අතර වෙනස මම දන්නවා. අනිත් අය අයිතිවාසිකම් ඉල්ලනවා. මම මගේ අයිතිවාසිකම් ලබාගන්නවා. කාටවත් කරදරයක් නොවී, කාගෙවත් වොලට් එකකට බරක් නොවී.

මම හිතන්නේ මගේ යාළුවෝ මට ගොඩක් කැමතිත් ඒක හින්දා...

හැම එකාම මට බඳින්න එපා කියන්නෙත් ඒක හින්දා කියලා මම දන්නවා දැන්.

ඔව් මොන දේ නැති වුනත් මට මම ගැන සතුටු වෙන්න පුළුවන් කාන්තාවක්. වැඩි හරියක් අවුරුදු දෙකේ තුනේ පොඩි ළමයි කරන දේවල් කලාට වගකීම් ගන්න පුළුවන් කෙනෙක් වෙලා.

ගෙවිච්ච පසුගිය අවුරුදු දිහා බැලුවම මම ජීවත් වෙන එකත් ලොකුම සතුටක් මට.... 


අපේ මල්ලි මට හිනාවෙනවා මට විතරලු කාන්තාවන්ගේ දවස තිබිලා තියෙන්නේ කියලා...

5 comments:

  1. aggiungere il jogging alla tua lista di passioni ora

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha ha... si dice un bel uomo di colore...

      Delete
  2. කාන්තා දිනයේ මැච් එක තිබ්බ නිසා කාන්තා දිනය මෙහේනම් අමතක කරලා තිබ්බේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. අද කාලේ මනෝජ් කාන්තා දිනය ගැන බිස්නස් එකක් මිස හැබෑ අවබෝධයකින් වෙන යමක් කෙරෙන්නේ නෑ. මේක තමයි ඇත්ත. ඔය මහලොකුවට කෑගහන කාන්තාවන් වුනත් ඕවට මැදිහත් වෙන්නේ සැබෑ නිදහසක් හොයාගෙන නෙමෙයි.

      Delete