මල්ලිගෙයි මගෙයි කතා...



      මේ මාසේ අපේ පොඩි මෑන්ගෙ බර්ත්ඩේ එක. ඉතින් දැන් ටික දවසක ඉඳලා මට එක පාරට මතක් වුනා මම එයාට ගිෆ්ට් එකක් දීලා නෑ නේද කියලා... පොඩි මෑන්ගේ අප්පච්චිගේ හොඳකම කියන්නේ මම තාම පොඩි මෑන්ව දැකලා තියෙන්නෙත් ෆොටෝ එකකින් දෙකකින්. ෆොටෝ පෙන්නන්න කීවම අපේ නෝටි බෝයි කියන්නේ ඕනේ නම් ඇවිත් බලලා යන්න කියලා. හරියට අර එහා වත්තේ ඉන්නවා වගේ.... wink emoticon

     ඉතින් ඔය ඉස්සරහට යෙදෙන පොඩි මෑන්ගේ බෝත්ඩේ එකට මට හිතුනා පොඩි මෑන්ට ආදරේ කරන්න, සෙල්ලම් කරන්න බව් බබෙක් අරන් දෙන්න. ඉතින් මම අපේ මල්ලිට කීවා ඉහල අවසර එහෙම අරන් එන්න කියලා.

     ඇත්තටම කීවොත් බව් බබෙක් ඕනේ මට. මට ඕනේ මගේ ඇඳේ මම එක්ක නිදාගන්න, මම ගෙදර ඉන්නවා නම් මම වටේ දුවන පනින, මට සෙල්ලම් කරන්න, පාක් එක්කන් යන්න, ජොගින් යනකොට මාත් එක්ක ජොගින් යන්න එන ඩොගී බබෙක්. ඒත් මට බව් බබෙක් ගන්න අවකාශයක් නෑ. (සිංගල්, වර්කින් ගර්ල් කෙනෙක් විතරක් නෙමෙයි මෙට්‍රොපොලිටන් සිටි එකක ඉන්නකොට යම් යම් සීමා වලට යට වෙන්න වෙනවා අපිට. නීතියක්ම නැතත් මම රෑ වෙනකම් වැඩ කරලා ගෙදර එනකම් මගෙ ඩොගී බෝයි තනියෙන් ඉඳියි, එයාට පාළු හිතෙයි කියලායි මේ බය තියෙන්නේ. ඊටත් වඩා මම ට්‍රැවල් කරනකොට එයා ඩෝග් ඇසිස්ටන්ස් දැම්මොත් එයාට තව දුක හිතෙයිනේ. )


          ඉතින් මම ආසයි පොඩි මෑන් ඒ මට නොලැබෙන ආදරේ හොයාගන්නවට. අනික විසේසයෙන්ම ලංකාවේ මිනිස්සුන්ට ආදරේ ලබන හැටි, කරන හැටි උගන්වන්න ඕනේ කියලා මම තදින් අදහනවා. විසේසයෙන්ම ගෙදරකින් ඒක ලැබුවම ඒ ළමයාට ඉස්සරහට ලොකු ප්‍රශ්න නෑ.

        නැත්නම් අර මට වෙනවා වගේ කෙල්ලෙක්ගේ කොල්ලෙක්ගේ අතින් ඇල්ලුවම, හග් එකක් දුන්නම, හෝ ආදරය බෙදාගත්තම ලෝකේ ඉන්න නරකම මනුස්සයා කියලා හංවඩු ගැහෙන්න අවශ්‍ය වෙන්නේ නෑ. හොඳම ආදරයේ එක්සෑම්පල්ස් දෙන්නේ සත්තු. එයාලා ලංකාවේ ඉන්න මිනිස්සු තරම් ප්‍රාථමික නෑ.

     බොරු කියන්න ඕනේ නෑ නේ වස්ගමුවේ හිටිය කැලෑ අලිත් හග් කරනවා මම දැක්කා. දෙහිවල ටෙලිෆෝන් වයර් එකක හිටි රතු දිමියොත් හග් කරා හම්බවෙන හම්බ වෙන හැම කූඹියාවම.
ඒත් ඒ රටේම ඉන්න දියුණුයි කියන මිනිස්සු හග් කලාම උන් බයෙන් වෙව්ලනවා. සමාජය මොනවා හරි කියයි, හිතයි කියලා. ( හග් කිරීමයි, කිස් කිරීමයි දෙකක් හරි)

      මට ඕනේ අපේ පොඩි එකාවත් ඒ තත්ත්වයෙන් මිදිලා ආදරේ ගැන, යහළුවෝ ගැන එයිට වඩා ඇඩ්වාන්ස් විදියට හිතනවා දකින්න.


       අපේ මල්ලි මට කීවා මොකක්ද ඕයි තමුසෙට තියන බලු පිස්සුව කියලා... ඇත්ත ඒක ආදරයත් එක්ක එන බලු පිස්සුවක්. මට නැතත් ඉස්සරහා එකාට හරි ඒ ආදරේ බෙදාගන්න මම ආසයි...

(copied from Facebook status of mine. )

0 comments: