ඔබ ඇවිත් ආයෙමත්....

ඔබ ඇවිත් ආයෙමත්....


 බොහෝ කාලෙකට කලින් ඔබ ආවෙත් මේ විදිහටමයි.

හිනාවකින්, කතා කරන ඇස් වලින්, අනෙකාගේ හිත හඳුනගන්න, අනෙකාව දරාගන්න,
අනෙකාගෙ සතුට වෙනුවෙන් ඕනම දෙයක් දරාගන්න පුළුවන් ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින්....
 හැමදාමත් වගේ සීත නොවැම්බරයේ....

කෝපි එකක් අස්සේ, සුපර් මාකට් එකක මම ගෙවන්නම් පොඩ්ඩක් ඉන්න කියන තරමට
හැමදාම හවසට ජොගින් යන්න සතියට එක දවසක් මදි ,
අපි රෑ වෙලා යමු ඔයා වැඩ ඇරිලා ආවම මම එන්නම් තනියට,
 ඔයා දුවලා එනකම් මම පාක් එකේ බංකුවකට වෙලා ඉන්නම් මහන්සි නම්...
කොන්ඩේ ටිකක් වවන්න,
 ලස්සන වෙන්න අර ඉස්සර වගේ,
 සැලෝන් එකට යන්න මම ආසයි ඔයා ලස්සනට ඉන්නවා දකින්න,
වැඩ ඉවර වෙලා ක්ලබ් වල යන්න එපා ගෙදර එන්න මම ඉන්නවා බලාගෙන ඔයා එනකම්,
 සිගරට් බොනවට මම කැමති නෑ දැන් මම ඉන්නවානේ ස්ට්‍රෙස් අඩු කරන්න,
ඔය තරම් සල්ලි මොකට වියදම් කරනවද,
කෝ ඉතින් සතුට....
ඔයා ඉතිරි කරන්න සල්ලි ටිකක්
ඔයාට වැඩ කරන්න බැරි වුනාම ගන්න,
මේ සල්ලි ගන්න ගෙදරට බඩු ගේන්න,
  මටත් ඉඩක් දෙන්න අපි දෙන්නගෙම ජීවිතේ මේ කියන
 ප්‍රේමයෙන් මත්වෙලා ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින්

 ඔබේ ඇස් වලින් මත්වෙලා ඉහිරිලා
නිදහස් කරන්න කවදාවත් හිත හදාගන්න නොහැකි බව දැන දැනත්,
ඔබ යන්න ඇවැසි දවසක කියනකොට
ඉහිරෙන කඳුළු අස්සේ,    මම ආස නෑ ඔයා දුක් වෙනවට
ආයේ නම් අඬන්න එපා යන්න නෙමෙයි ආවේ කියන,
ප්‍රේමය ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින්...



 රෑ මහ පාන්දර ඇහැරෙන
කෝපි කෝප්පයකින් ඔබේ හිත ආදරෙන් තෙමන
ඔබට සුභ දවසක් පතන....
ආයෙමත් පරණ පුරුදු ජීවිතේ උදේට....
 ඔබ ගෙදර එනකොට කෝපි කෝප්පයක් උදේ කෑමත් එක්ක ආදරෙන් බලන් ඉන්න එක.....
 එකම එක කෝප්පෙන් කෝපි එක බොන එක,
එකම එක වීදුරුවේ අපි දෙන්නගෙම වයින්...
පොඩි එකෙක්වගේ මගේ අසීමිත ආදරය ඉවසන,
 එරික් බෝයිටත් එහා ගිහින් සතුටින් ඉපිලයන
ඔබ ආයෙමත් ඇවිදින් මේ සීත නොවෙම්බරයේ...

එකම ටවල් එක බෙදා ගන්න
එකම කොට්ටේ ඇඳේ චූටි ඉඩක් විතරක් අපි වෙනුවෙන්... කබඩ් වල ඔබට ඉඩ වෙන්වෙන ...
බාත් රූම් එකේ මගේ දේවල් අස්සේ ඔබේ ආම්පන්න...
 නොකියාම නොහිතාම ඉඩ අහුරගෙන....
මම ගෙදර නැතිවෙද්දි මුළු ඇඳම ඔබේ වෙන,
අනේ ප්‍රේමය ඔබ කොයි තරම් නම් සුන්දරද....
අමතක වෙලා හිටියේ මට ඔබ ගැන....


ජීවිතය කියන්නේ මේකයි...
ගෙවෙන මොහොත විතරක් ජීවත් වෙන එකට...
මහලොකු බලාපොරොත්තු ගොඩාක් නැති,,
 ඔබ විතරක් ඉන්න....
 ඔබේ ප්‍රේමයෙන් මත් වෙන,,,,
ඔෆීසියල් ප්‍රේමයක් මේ.... ලෝකෙටම කියන්න හැකි...

මහ ගොඩක් ප්‍රේමවන්තයෝ හිත් රිදොගෙන බොහොම...
මොනා නම් කරන්නද මට ඕනේ එකම දේ තමයි මේ....
කෝ හිතට කොන්ට්‍රෝල් බට්න්....

ආත්මීය ප්‍රේමයක කොටස් කාරයාව
 නිතර නිතර සිහි ගන්වන මහ උමතු ප්‍රේමයක් ඔබ....
 ඒ ආත්මීය ප්‍රේමය ඔබට සුබ පතන....
ඔෆීසියල් ප්‍රේමයකට ඔබට ඉඩ හදාදෙන
 

2 comments:

  1. Diga kathawak... akuru asse husma gannawa wage denenawa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. සමා වෙන්න ඕනේ මේක අහම්බෙන් පෝස්ට් වුනේ එදා. හිතේ තිබ්බ දේවල් ඔහේ ලියවුනා. හරියට මගේ ප්‍රේමය එහෙන් මෙහෙන් මෙතනට ඇවිත්. එච්චරයි.

      Delete