රැඩිකල් වීම.... හා ප්‍රේමය !!!!

   

       මේ ළඟදි දවසක යාළුවෙකුට කතා කරාම (ඌට යාළුවෙක් කියලා කියන්න බෑ මොකද මාව මතක් වෙන්නේ හිටිගමන් දෙකක් තුනක් බැනලා යැව්වම) කිව්වේ නැතැයි අනේ බං උඹලගේ  රැඩිකල් පොර ටෝක් හෙන මොඩන් මිනිස්සු කියද්දි නම් ඒත් බලපන් උඹත්, ජස්ට් අ ක්ලැසික් ට්‍රැඩිසනල් ලේඩිනේ කියලා....  ආයේ මොන දේ උනත් මූණට කෙලින්ම කියන පුරුද්දක් මට විතරක් නෙමෙයි ඌටත් ශොට් දෙකක් දාගත්තම තියෙන හින්දා ( අනිත් වෙලාවට හරි අක්කේ විතරයි) මම ඌට හෙන කැමතියි. ඉතින් ඌ කියපු දේ ගැන හිතුවම ඇත්තටම ඒක එහෙමයි කියලා මටත් හිතුනා.

   මේ කියන්නේ අර අනිත් අයට අනුව වයිෆ් පස්සෙන් බෑග් උස්සන් ශොපින් යන එකා හෙවත් පත්තර මල්ලි ගැන තමයි. ඒත් ඉතින් මම නම් ඌට හැමදාම ලංකාවට ගියාමත් කෝල් කරලා ඒ කාලෙත් බැන්නේ ලංකාවට ගියාම වයිෆ් එක්ක හිටපන් යාළුවෝ එක්ක බොන එක හැමදාම මෙහෙදිත් කරන්න පුළුවන් නේ කියලා. ඒ ඉතින් අපි හැමදාමත් ඒ ස්ටෑන්ඩ් එකේ හිටපු හින්දා.( අපි එහෙම කියමුකෝ) ;)

 ඉස්සර ඒ කියන්නේ මීට මාසෙකටත් අඩු කාලයක් වෙනකම් මගේ බෑග් එකේ සිගරට් පැකට් එකක් නොතිබුන වෙලාවක් නෑ. ගොඩක් වෙලාවට ජොගින් යනකොට, යාළුවෝ එක්ක හවසට හවසට කෝපි කතාවලට, වයින් වලට සෙට් වෙනකොට, ඔෆීස් මේට්ලා එක්ක කෝපි බ්‍රේක් එකකදි ඔය සිගරට් ඉබේ පත්තු වුනා. කවුරුත් හිටියේ නැත්නම් සිගරට් පැකට් එක බෑග් එකේ හරි ජැකට් එකේ හරි හිටියා. සිගරට් නොබොන අය ඉන්න තැන් වලදි අත්‍යාවශ්‍යම හේතුවක් නැතිවත් ඒවා එලියට ආවේ නෑ. එහෙම උවමනාවක්වත් තිබුනේ නෑ. කොටින්ම මගේ ගෙදර මම ස්මෝක් කලේම නෑ. ඔය පත්තරයා වගේ එකෙක් ආවම මිසක්. (කොහෙද ඉතින් ගෙදර ඉන්න එපැයි නේ?) ඒත් මොනවා උනත් මම එක සිගරට් පැකට් එකක් මාසයක් රඳවාගත්තා අන්තිම මාස කීපයක් වෙනකම් හා වැකේසන් නොයන හැම අවස්ථාවකදිම. වැකේසන් වලදි නම් මාසෙට සිගරට් කාටුන් දෙකත් ඉවර වෙනවා. ඒ ඇවිත් හොලිඩේ මූඩ්. අර හරේශ් ලා කියනවා වගේ ජස්ට් ලයිටින් අ සිගරට්... දන්නේ නැද්ද මේ පොශ් හැබිට්ස් අපි ගොඩයා වුනාට. නැතිව මට කවදාවත් සිගරට් දුම ඉන්හේල් කරන්න පුලුවන්කමක් තිබ්බේ නෑ. කොටින්ම මල් වන්දනවේ ගිය දෙතුන්පාරමත් මට කිසිම වෙනසක් නොතේරුනාම වටේ හිටපු එවුන් කීවේ ඕවා කොහේ දැනෙන්නද නිකම් පත්තු කරලා විසිකරාට කියලා... (කවුද දන්නේ ඕවා නේ...?)

           අර උඩ කියපු එකා එහෙම කීවේ මම ඌට කිව්වාම මචන් මම දැන් සිගරට් බොන්නේ නෑ කියලා. ඌ දාපු පල් හිනාව මට තාමත් ඇහෙනවා. පවු වැඩේ. වෙනදා නම් ඒ දුකටත් ගිහින් සිගරට් එකක් පත්තුකරගන්න එකා මම... මම ඉතින් ඔය ගස් ගෙම්බට කිව්වා මම සිගරට් බොන එක නතර කලේ මගේ කොල්ලා මගෙන් සිගරට් නොබී ඉන්න පුළුවන් නේද කියලා අහපු හින්දා කියලා. ඕකට ඉතින් ඒක ඇහුන ගමන් අර මොකාද ගස් ගෙම්බා වගේ නට් බුරුල් වෙලා තමයි අර උඩ කතාව කිව්වේ...

          ඇත්ත මම හැමදාමත් හිටියේ රැඩිකල් විදියට.  කවදාවත් මට එහෙම අනුන්ගේ දේවල් හින්දා මගේ ජීවිතය වෙනස් කරන්න ඕනේ කියලා හිතිලා තිබුනේම නෑ. නැත්තේමත් නෑ. මම අනිත් අය කියන දේවල් ඕනෙවටත් වඩා අහන කෙනෙක්. ඒත් ඒවා තද විශ්වාශයක් යාළුකමක් ආදරයක් අස්සේ විතරයි. නැත්නම් දෙවියෝ කිව්වත් නෑ. කොටින්ම මගේ බහුතරයක් ප්‍රේමවන්තයෝ විශේසයෙන්ම එරික් බෝයි මාව වෙනස් කලේ අන්න එහෙම. එයාට පුළුවන්කම තිබුනා එක වචන දෙක තුනකින් මාව වෙනස් කරන්න. කියපු වචන තමයි ආන්ටි ඔයා මට ගොඩාක් ආදරෙයි නේ ඉතින් ඒක හින්දා අපි මේක කරමු අරක කරමු මට අර ගිෆ්ට් එක අරන් දෙන්න වගේ. වයස දෙකේ තුනේ ඉඳන් එරික් බෝයි ආන්ටිව එයාට ඕන විදියට හදාගත්තේ එහෙමයි. ඕවා අපි කාටවත් කිව්වට විශ්වාස කරන්නේ නෑ නේ... :) ඒත් එරික් බෝයි කවදාවත් ආන්ටිට සිගරට් බොන්න එපා කීවෙ නෑ. එරික් බෝයි එක්ක ඉන්න වෙලාවට එයාගෙන් අහලා තමයි ආන්ටි ස්මෝක් කලේ. ඒ වෙලාවට එය හරි මැනර්ෆුලි ඉට්ස් ඕකේ කීවා මිසක් ඩැරන් ටිකක් ලොකු වුනාම කීවා වගේ ආන්ටි යූ ආ ඇන් ඉන්ටෙලිජන්ට් ලේඩි සෝ යූ ශුඩ් නොට් ස්මෝක් කිව්වේ නෑ... (ඩැරන් එහෙම කිව්වේ එයාගේ ස්කෝලෙන් ඉගෙනගත්ත ඒවා. ) ඒ වෙලාවට එයාට ක්‍රෙඩිට්ස් දීලා නිකම් හිටියාට සිගරට් නොබොන්න තරම් ඒක හේතුවක් වුනෙ නෑ. ඒමි එක්ක ජීවත්වෙන කාලේ මම සිගරට් වලට ඇබ්බැහි වෙලාම හිටියේ නෑ. ඒත් ඉඳලා හිටලා ස්මෝක් කලා. ඒත් ඒමිත් කවදවත් එයා සිගරට් නොබීවට මට එපා කිව්වේ නෑ. එයාගේ අදහස වුනේ මගේ ස්ට්‍රෙස් රිලීස් කරගන්න ඒක කරගත්තට කමක් නෑ කියන එකයි.

 අලුත් ප්‍රේමවන්තයා සිගරට් බොන්නේ නෑ. එයා මුලින්ම මාව අඳුනගත්තේ දවසෙත් බය වෙලා මම ස්ට්‍රෙස් වුනාම සිගරට් බොන හැටි දැකලා. ;)  එයාට මට අගය කරන්න පුළුවන් බොහෝ හොඳ පුරුදු තියෙනවා. කොටින්ම කාන්තාවක් විදියට මම ගෙවන මගේ ජීවිතයට හැඩ ගැහෙන්න එයාටයි අමාරු. ඒත් එකට ජීවත් වෙන්න තීරණයක් ගත්තම අපි අනෙකා වෙනුවෙන් කරන කැපවීම් තියෙනවා. කොටින්ම අපි දෙන්නම පොඩි එවුන් නොවෙන හින්දාත් විශේසයෙන්ම කලින්ට වඩා මට දැන් ජීවිතේ බොහෝ දේවල් ගැන අත්දැකීම් තියෙන හින්දාත් මම මගේ හදාගන්න ඕනේ වැරදි ගැන ලොකු අවබෝධයකින් ඉන්නේ. නොකරන එක වෙනම වැඩක්. ප්‍රේමවන්තයාගේ ඉල්ලීම වුනේ කෝපි බොන එක අඩු කරන්නයි, සිගරට් බොන එක නතර කරන්නයි, වැඩියෙන් ස්පෝට්ස් කරන්නයි, කෙට්ටු වෙන්නයි වගේ ලේසියෙන් කරන්න පුළුවන් දේවල්. එයාට මාව තේරුම් ගන්න මගේ රැකියාවේ තියෙන කරදරකාර ස්වභාවයත් මේ වෙද්දි හොඳට තේරෙනවා. වෙනදාට වගේ වැඩ ඉවර වෙච්ච ගමන් කෝපි කතා නෑ. ක්ලබ් ගානේ කෝපී කඩ ගානේ රවුම් ගහන්නේ නෑ. කෙලින්ම ගෙදර එන්න මම ගෙදර ඉන්නවා ඔයා එනකම් කියන තැනට ප්‍රේමවන්තයා මාව ගෙනාවා. අපි දෙන්නාගේ රැකියාවන් වල ටයිම් වෙනස් හින්දා එයා ඩේ ටයිම් ගෙදර. ඒකෙන් වෙන්නේ මාත් පුළුවන් තරම් ඉක්මණට ගෙදර එන එක. අපිට කෑම හදන්න, වයින් බොන්න, ජොගින් යන්න ශොපින් යන්න හා අපි වෙනුවෙන් තියෙන කාලය වැඩි කරගන්න උත්සාහකරපු එකයි. ඒ සිස්ටම් එක මට කරදරයක් නෑ.
     ඒ වුනාට පාන්දර දෙකට නැගිටලා ප්‍රේමවන්තයාට කෝපි හදන්න තරම් ප්‍රේමය බරපතලයි... ( ඉතින් අර පත්තරයා හිනාවෙන්නේ අන්න ඒවට ;( ඌට අනුව මම දැන් නිකම්ම නිකම් ට්‍රැඩිසනල් කාන්තාවක්...)

       අහෝ මගේ සත්‍ය ප්‍රේමය...!!!!!

මට හැමදාම ප්‍රේමය කියන තැන වෙනස් වෙන්න පුළුවන්කමක් තිබුනා. තියෙනවා. කිසිම ප්‍රේමවන්තයෙක් එක්ක මට විසඳගන්න බැරි ප්‍රශ්න තිබිලා නෑ. කොටින්ම ජීවිතෙන් වැඩිම කාලයක් ඒමි එක්ක ජීවත් වෙච්ච මට අපි දෙන්න රණ්ඩු වෙච්ච දවසක්වත් මතක නෑ. අනන්තවත් වෙලා තියෙනවා. ඒත් මට තරහා ගියාම ඒමි කවදාවත් මට මොකුත් කිව්වේ නෑ. ඒ වගේමයි මාත්. එයාට තරහා ගියාම මම වචනයක්වත් කිව්වේ නෑ. ඒ වගේ මියුචුවල් අන්ඩර්ස්ටෑන්ඩින් අපි දෙන්නටම තිබුනා. මොන දේ වුනත් රෑ නිදාගන්න යද්දි අපේ ප්‍රශ්න ඉවර කරගන්න අපි දෙන්නම පොරොන්දු වෙලා හිටියා. ගොඩාක් වෙලාවට ඒමි මූණ එල්ලගෙන හිටියත් මගෙන් ඒකට එයාට ඉඩක් හම්බවුනේ නෑ.  මගේ ප්‍රේමය හැමදාම ප්‍රේමය වෙනුවෙන් පෙනී හිටියා. ඒමි නම් ටයිම් වලට වැඩ කරන මනුස්සෙක් කියමු අර ලංකාවේ ප්‍රේමවන්තයා රෑට කෑමට යන්න එනවා කියුවම රෑ එක විතර වෙනකම් ගෙදර ආවේ නැතත් ඒ වෙනකම් මල පැනලා වටේ ඉන්න එවුන්ව කුඩු කලත් කවදවාත් ගෙදර ආවම මගේ ස්ට්‍රෙස් එයාගේ පිටින් යැව්වේ නෑ. ඒවට ඉතින් අපේ මල්ලිලාගෙන් මම ඇතිවෙන්න අහගන්නවා මූ අපිට තමයි බනින්නේ ඕනේ එකකට කොල්ලට මොකුත් නෑ ඒ පාට්ස් කියලා. ;)
 
    දැන් මට යාලුවෝ හැම එකාම විහිළු කරනවා. මගේ ජීවිතේ වෙනස් වෙලා තියෙන විදිය දැකලා. කොයින්ම මගේ ඩොක්ටර් (මගේ හොඳම යාළුවෙක්) මේ ඊයේ පෙරේද දවසක කන්සල්ටින් එකකට ගිය ගමන් මචන් මම ලිවින් ටු ගෙදර් ගියා කීව ගමන් පිස්සුද මචන් මොන මඟුලකටද නිදහස නැතිකරගත්තේ කියලා අහලා පැය ගාණක් හිනා වුනා. ඒ තමයි කලින් අපි හිටිය හැටි. (එයත් සින්ගල් මදර් කෙනෙක්.) ඒත් මගේ සතුට ගැන, මගේ වෙනස් වීම ගැන මේ බලපොරොත්තු නොවුන ප්‍රේමය ගැන මගේ යාළුවෙක් විදියට එයාට තියෙන්නේ හරි සතුටක්. මගේ සෞඛ්‍යය තත්ත්වයන් ඔක්කොම දන්න එයා කවදත් වගේ මගේ වෙනුවෙන් පෙනී හිටින කෙනෙක්. කොටින්ම බටහිර ජීවිතවලින් ෆෙඩ් අප් වෙලා ඉන්න අපිට මේ ඈත ආසියාවේ ප්‍රේමවන්තයෝ බොහොම වටිනවා.... ! ඔන්න කළු කොල්ලන්ට චාන්ස් එකක්...! (මේක මෙහේ කොල්ලන්ටත් ඔය විදියමයි. අපි මොකටද ගැහැණු ගැන විතරක් කතා කරන්නේ සාධාරන වෙන්න එපැයි? හික්ස්) කොටින්ම ඩොනතෙල්ලා කීවා වගේ මේ වයසෙදි මෙහෙම අපේ ජීවිතෙ එක පාරට වෙනස්ම තීරණයක් ගන්න තරම් ඒ තීරණය ගැන ලොකු සතුටක් තියෙන කාන්තාවක් වීම ගැනත් මට සතුටක් තියෙනවා. ඉස්සර බදිනවයි කීවම පිස්සුද අහපු අපිනේ මේ නේ? ;) 

  ආපහු අර පත්තරේ කීව කතාවට ආවම ඔව් මම රැඩිකල් නැතිව ඇති ඒත් මගේ ප්‍රේමය වෙනුවෙන් පෙනී හිටින්න මට හැමදාමත් පුළුවන් වීමම මගේ දිනුමක් කියලා හිතන්න මට පුළුවන්... ඒක අර අනිත් උන් හිනා වුනාට මොන තරම් වැඩක හිටියත් නමේ වෙද්දි වට්ස් ඇප් එකක් දෙකක් හීනියට වචන තුන හතරක වුනත් කෝල් එකක්, බ්‍රේක් එකක් හම්බ වුන ගමන් මොකෝ කරන්නේ අහන ටෙක්ස්ට් එකක් කෑම කන්න ගියාමත් ඔයා කාලාද ඉන්නේ කෑම හරියට රත් කරගත්තද අහන, මොන ක්ලයන් මීටින් හිටියත් ෆෝන් එකට ටෙක්ස්ට් එකක් කියලා දැණුන ගමන් කියවන රිප්ලයි කරන, ගෙදර එනකම් නොඉවසිලිමත් වෙන කොයි තරම් මහන්සි වෙලා ආවත් විනාඩි කෑම හදන්න, කොහේ ගියත් මොනව හරි දැක්ක ගමන් ආ මේක ගෙදර ගෙනියන්න ඕනේ කියලා හිතන, කොල්ලව එරික් බෝයිගේ තැනට දාලා ට්‍රීට් කරන මහ බොළඳ ප්‍රේමවන්තියක් මම.... එහෙම මාව මෑත කාලයේ වෙනස් කරපු එකම කෙනා තමයි මගේ ප්‍රේමවන්තයා. කොටින්ම යකෙක් වගේ හිටපු මාව පොඩි එකෙක් කරලා දෙකේ පන්තියේ ප්‍රේමවන්තිය කලේ එයා. හරි නම් මීට වඩා සෙලිබ්‍රේට් කරන්න ඕනේ අර පත්තරයා මට හිනාවෙන වෙලේ.... ;)

 (  ප. ලි. තෝ එනකම් අපි මඟ බලන් ඉන්නවා. වරෙන්... අපි සෙලිබ්‍රේට් කරමු.... )

 මොනවා වුනත් ඇත්ත පෙන්නලා දුන්නට තැන්කිව් මචන්.... ;)
    


   

1 comment:

  1. ප්‍රේමය යක්කුන්ව පොඩි උන් කරනව තමයි. වයස් බේද නැතිව. හැබැයි හිතට දැනෙන ප්‍රේමය.

    ReplyDelete